خدمات سی ان سی MDF

folder_openساخت و تولید
commentبدون دیدگاه

تیم فنی ما در کارگاه خدمات هنری طاولی  بیش از ده سال تجربه، افتخار ارائه خدمات فنی CNC به مشتریان در زمینه های مختلف را  دارد.

خدمات قابل ارائه در این مجموعه به شرح زیر می باشد:

  1. سی ان سی درب کشو
  2. سی ان سی کنسول وقاب آیینه
  3. سی ان سی درب کابینت ممبران
  4. سی ان سی قالب های صنعتی
  5. ساخت قالب ام دی اف برای تولید قطعات به روش وکیوم فرمینگ
  6. سی ان سی صفحه میزومنبت صندلی
  7. سی ان سی احجام هندسی
  8. ساخت نمونه سفارشی طبق فایل مشتریان
  9. ساخت پنل های تزئینی سه بعدی
  10. حکاکی نقوش برجسته
  11. ساخت لوگو
  12. ساخت نمونه اولیه جهت اختراع
  13. برش و ابزار صفحه کانتر کابینت
  14. الگو و شابلون سازی
  15. اسباب بازی و بازیها
  16. ساخت تخت، کمد و میز مطالعه
  17. مهندسی معکوس قطعات صنعتی
  18. ساخت قالب برای سازه های فایبرگلاسی
  19. تابلوسازی
  20. ساخت قطعات نجاری
  21. ماکت سازی
  22. و ….

با کمک تجهیزات پیشرفته CNC ما قادر به ارایه خدمات دقیق و نیز محصولات با تیراژ بالا خواهیم بود ، نیازهای شما را برآورده می کنیم در حالی که ارزش فوق العاده ای برای وقت وانرژی شما قایل هستیم . در اینجا لازم می دانیم توضیحاتی مختصر در ارتباط با mdf به شما ارائه دهیم.

Mdf ماده ای است که از ترکیب خرده های چوب و رزین و با فشارغلطک ها و پرس های قوی در دمای بالا تولید می شود. mdf ضعف هایی مثل گره، ترک و نواقصی که در چوبهای معمولی وجود دارد را ندارد و از این لحاظ انتخابی مناسب و ارزان محسوب می شود.

ابعاد کارگیر دستگاه مجموعه ما 280*124*20 سانتی متر است و کارگاه در منطقه صنعتی کمرد واقع در جاده کمربندی تهران – آبعلی  واقع شده است، مشتریان ما در صورت نیاز می توانند به طور مستقیم از فروشندگان بزرگ ام دی اف این منطقه خرید کنند.

ما مفتخریم که خدماتی کامل به شرح زیر به مشتریان عزیز ارائه دهیم :

  • طراحی و تهیه فایل سه بعدی
  • ایده خلاقانه
  • برنامه ریزی ساخت و تولید
  • پوشش دهی و رنگ
  • بسته بندی وارسال

نیازهای خود را با تیم ما درمیان بگذارید، خوشحالیم که بتوانیم به پروژه شما راه حل ارائه کنیم.

خدمات CNC ام دی اف

کاربرد دستگاه سی ان سی بسیار زیاد است. یکی از کاربردهای مهم آن در صنعت ام دی اف و چوب است. با توجه به کاربرد روزافزون ام دی اف در صنایع و مصارف مختلف، کارگاه خدمات هنری طاولی آماده ارائه انواع خدمات cnc ام دی اف به مشتریان محترم می باشد. در کارگاه ما از تجهیزات تکمیلی برای سمباده زنی و پرداخت چوب و ام دی اف نیز استفاده می شود. برای انجام پروژه های خود کافیست با شماره 09123792461 تلفنی و یا از طریق واتساپ در ساعات 8 صبح تا 17 عصر با ما در تماس باشید. در صورت امکان فایل سه بعدی یا عکس از محصول خود را برای ما ارسال نمایید تا ما هزینه را برآورد نموده و به شما اعلام نماییم.

هزینه CNC ام دی اف

روش محاسبه به این صورت است که بر اساس فایل سه بعدی زمان ماشین کاری محاسبه و هزینه CNC برآورد می شود. قیمت ام دی اف نیز جداگانه محاسبه می شود. گاهی اوقات قطعات ام دی اف حجم بزرگی را تشکیل می دهد که لازمست ورق ام دی اف با سی ان سی برش داده شود، سپس زیر پرس به خوبی چسبانده می شود و مجددا زیر دستگاه سی ان سی طرح های سی ان سی MDF اجرا و تکمیل می شود. برخی از مشتریان خلاق و با سلیقه ام دی اف را برای ساخت قاب آینه، درب و کشو، میز کنسول بخصوص به سبکهای مدرن با طرح ها و بافت های طبیعی که قابل لمس هستند استفاده می کنند. اینجاست که تیم ما طرح CNC ام دی اف شما را به بهترین شیوه و بدون هیچ لب پریدگی و پرز و نهایت دقت و سرعت به انجام می رساند. هدف ما ارائه خدمات CNC ام دی اف به مشتریان با سلیقه می باشد. ما هرگز مشتریان را نمی رنجانیم و نهایت دقت را در ارائه خدمات و انصاف را در هزینه رعایت می کنیم.

قالب های MDF

یکی دیگر از کاربردهای ام دی اف برای ساخت قالب های وکیوم فرمینگ می باشد. این بهترین کاربرد صنعتی ام دی اف است. قطعات ام دی اف به خوبی به یکدیگر چسبانده می شوند. به سرعت ماشینکاری می شوند و قالب ام دی اف نهایی برای تولید قطعات وکیوم آماده می شود. ساخت قالب وکیوم نیاز به دقت بالا و تخصصی در حد قالبسازی دارد. درست است که CNC ام دی اف استهلاک ابزار و ماشین کاری کمتری دارد، ولی نیاز به مهارت، تجربه، برنامه ریزی دقیق CNC و فرایند کاری دقیق و پرچالش دارد. گاهی لازم می شود برای تولید یک قالب وکیوم ده ها برنامه ماشین کاری و تولپس های فینیشینگ را اجرا کنیم .

پنل سه بعدی ام دی اف

پنل های تزئینی برای محیط های امروزی ایده بسیار شیک و متفاوتی هستند. پنل هایی که با روش طرح برجسته CNC تولید می شوند پس از پوشش، رنگ و نصب در موقعیت، روح محیط را تغییر می دهند. CNC پنل تزئینی با روش ماشینکاری CNC به قدری دقیق است که همه قطعات را می توان بدون هیچ گونه خطایی کنار همدیگر قرار داده و فضای دلخواه را به خوبی پر کنیم. اگر قصد تولید پنل تزئینی ام دی اف را دارید کارگاه خدمات هنری طاولی، خدمات CNC ام دی اف را با قیمتی منصفانه در زمانی معقول به مشتریان ارائه می دهد.

cnc درب کنسول وکشو:

اگر میخواهید کابینت ،کمد،ویترین،کنسول ومیز در مدلهای زیبا ،شیک وپرفروش بسازیدتیم ما با طراحی وساخت درکنار شما خواهد بود.

ما ایده شما را با نرم افزار راینو طراحی میکنیم وسپس برای ساخت یا تولید ،نمونه یا تیراژبرنامه ریزی میکنیم .

گاهی لازم است در ابتدا نمونه کوچک یا ماکت چوبی ساخته شود تا چالش های کار مشخص شود سپس مدل اصلی ومحصول نهایی ساخته میشود.تیم ما ایده زیبا وطراحی شما را با اطمینان و مخصوص شما میسازدواز موفقیت مشتریان خوشحال می شویم.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

18 − 5 =

keyboard_arrow_up